PDA

Vizualizar Versão Completa : neteller extended

ricardons8
04-03-2010, 12:44
Dear Ricardo Nascimento Da,

Congratulations! You have successfully upgraded to a NETELLER Extended account. Now you can take advantage of higher account limits, Peer-to-Peer transfers, quick withdrawals and the Net+ card services for instant access to your funds.

Shop & pay in seconds with Net+
The NETELLER Payment Network brings you the best in speed and security with Net+ card services, including:

Net+ Virtual Prepaid Card by MasterCard®: The most secure way to shop and pay online with one-time use card numbers tailor-made for internet shopping
Net+ Prepaid Card by MasterCard®: Use this slick piece of plastic to instantly access funds from your account at over 26 million retail point-of-sale locations and over 1 million ATMs worldwide
To learn more about Net+, view a demo (//mail.neteller.com/ctt?kn=5&m=2906461&r=MTk1NDA4MDY0NjYS1&b=0&j=ODUyMDI5MjES1&mt=1&rt=0) or visit us online (//mail.neteller.com/ctt?kn=7&m=2906461&r=MTk1NDA4MDY0NjYS1&b=0&j=ODUyMDI5MjES1&mt=1&rt=0).

Sign in (//mail.neteller.com/ctt?kn=1&m=2906461&r=MTk1NDA4MDY0NjYS1&b=0&j=ODUyMDI5MjES1&mt=1&rt=0) to take advantage of your Extended account today.

The NETELLER Payment Network

Consegui, agora é pedir o cartão!!! vocês sabem quanto tempo demora para chegar?

RafaelRJ
04-03-2010, 13:15
Demora até 21 dias!

No próx 'brag' desse, posta no seu blog e a dúvida poderia ser no local adequado

wltr
04-03-2010, 13:27
É verdade, post comemorações, perdas e etc blog, fica melhor. Quanto a dúvidas, só postar quem ajudamos.
Demora até 21 dias úteis. O meu chegou com 19 dias úteis, isso porque pedi logo que consegui transformar minha conta em extended.

Petrillo
04-03-2010, 14:02
Grande Ricardo!

Legal te a conta do Neteller aprovada! Facilita muito a vida!

Eu pedi o cartão e recebi tranquilo. É bem bonito e vem com PIN de segurança.

Até fiz um post no meu blog sobre o assunto: Cartão Neteller! | Poker Pro (//poker.pro.br/cartao-neteller/)